Nazwa użytkownika

Jesteś tutaj

Strona główna

Nie wiesz jak przygotować menu weselne? Skorzystaj z doradztwa organizatora ślubnego!

Do niedawna przygotowanie wesela z udziałem fachowca, śledziliśmy zwłaszcza w kinie zagranicznym, gdzie wesele organizuje się z dużym entuzjazmem. Obecnie stało się to coraz z większym natężeniem popularnym zawodem również w Polsce. Czym rzeczywiście zajmuje się organizator imprez weselnych? Co zalicza się do jego zadań i w których kwestiach może nam doradzić przy koordynacji tak istotnej z życiu uroczystości?

Najważniejszą rzeczą jest selekcja miejsca, w którym będzie wesele. Na rynku jest co niemiara domów weselnych, czy pensjonatów, które świadczą takie usługi. W najważniejszych miejscowościach naszego państwa – propozycja ta jest szeroka, jesteśmy w stanie w związku z tym bez trudności skorzystać z usług hotelu w Gliwicach, czy możliwości hotelu w Krakowie. Korzyścią hoteli w dużych miastach, wydaje się nie jedynie ich rozległy wybór – ale także dostępność usług dodatkowych – takowych jak spa w hotelu, czy hotelowa pływalnia. Również małe miasteczka proponują ciekawe lokalizacje na zorganizowanie wesela. Nawet w mniej popularnych okolicach wyszukamy hotele i lokale o godziwym zapleczu, jak m. in hotel w Gorzowie Wielkopolskim, dom weselny w Kielcach, czy hotel w Legnicy.

Sala weselna bezspornie może mieć najrozmaitszy charakter, metraż, dekorację. Należałoby wybrać taką, która zaspokoi nasze zapotrzebowania – w sferze ilości członków rodziny, ale także ergonomię i wizualne aspekty zbieżne z naszym wyobrażeniem. O ile miejsce nam się sprawdzi jest szansa, że z upływem czasu zajrzymy ponownie, by zorganizować np. imprezę rodzinną w hotelu Kraków. Bądź skorzystać z usług sprawdzonego hotelu Gorzów - i zużytkować tę wiedzę praktyczną wżyciu zawodowym, wiedząc już gdzie wskazane jest aranżować imprezy firmowe. Gdy lokalizacja już jest wyznaczone - niezależnie, czy będzie to hotel w Gliwicach, czy pensjonat w innym zakamarku kraju – ważnym zajęciem jest adaptacja sali, zadbanie o jej dobrany wystrój, czy akustykę. Również w przypadku doboru jadłospisu, jesteśmy w stanie polegać wedding plannerze. Przede wszystkim zna on obecne nurty w branży gastronomicznej, wie co jest atrakcyjne i co się sprawdza. Kolejna kwestia – ma wypracowane kontakty w restauracjach, firmach cateringowych. Osiągnięte możliwe zniżki, z których wskazane jest skorzystać.

Podobnie w przypadku doboru odmiennych spraw – tego typu jak obsługa wesela, oświetleniowcy, osoba prowadząca, czy chociażby zespół muzyczny – warto – nawiązanie kooperacji z firmami, świadczącymi takie usługi - wręczyć w ręce jednostki doświadczonej, znającej realia i w tej chwili panujące koszty. Wedding planner umie nas też wspomóc przy dobraniu sukni ślubnej, jak i garnituru. Będzie w stanie także zatroszczyć się o inne detale – jak np. zaproszenia, ozdoby, czy wybór zieleni na stoły. Bezspornie to, w których płaszczyznach będzie młodych wspierać fachowiec – należy bezapelacyjnie do nas, w zależności od chęci wzięcia udziału, czasu wolnego jaki mamy – jak i cen.